Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 17. června 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (24.)

Shrnutí dění kolem jednoho pracovníka jedné firmy

Dnešní příspěvek se shrnutím mám předepsaný, aby se zveřejnil v okamžiku, kdy už budu na cestě za víkendovouo akcí u Pardubic, takže o pátku, tedy dnešku bude obsahovat jen: "Dovolená a odjezd na akci". A samozřejmě budu doufat, že se nestane nic, co bych si chtěl zapamatovat na delší čas... Tedy, kdyby se stalo něco hezkého, tak se zlobit nebudu :-)




Každopádně v pondělí jsem byl objednán na preventivní prohlídku očí, jež čirou náhodou navazovala na páteční preventivní prohlídku, již jsem v minulém souhrnu ( Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne 23. ) nepopisoval, neb se příliš nehodila k probíranému tématu o "syndromu". Naštěstí ani nebylo co popisovat, hodnoty prvků v krvi mám v mezích normy, tedy kromě tří, ale s tím se dá pracovat.

Vědom si toho, že mi budou rozkapávány oči kvůli vyšetření očního pozadí, takže budu mít rozostřené vidění a tudíž budu v práci nepoužitelný, jsem si zavčasu vzal sightday, tedy cosi jako dovolenou. Udělal jsem dobře, protože po onom rozkapání bych nemohl řídit auto ani klofat do počítače víc jak šest hodin, pak už jakžtakž...

I zde vyšetření neukázalo nic neočekávatelného, nečekal jsem ale, v jaké krizi je naše zdravotnictví. Už to, jak jsem si sháněl nového očaře, který by mě trvaleji ošetřoval a hlídal, by vydalo za samostatný zápis (mám teď paní doktorku před důchodem), ale to, že po koupi vyšetřovacího přístroje si už doktorka nekoupila (nemohla koupit) nový PC mě tedy dojalo. Zvlášť když paní doktorka v druhé půli vyšetřování zjistila, že se jí určité - na mě naměřené - hodnoty do počítače nezapsaly a že si je nepamatuje, no a protože je neřekla ani nahlas, tak jsem je ani nemohl vydolovat z mé paměti. Takže všechno znovu.  Jenže počítač měl ještě jednu vadu, protože zahodil aktuální datum a přepl se kamsi zpět, takže jsem si domů dovezl několikero papírů se špatným datumem. To jsem ale nemohl díky rozkapanosti očí zjistit... Zjistil to až třetí pacient co byl po mě, takže mi paní doktorka zavolala, omluvila se a já si další den jel pro papír nový.

Jenže aby paní doktrorce část preventivní prohlídky pojišťovny zaplatily, tak jsem ještě musel udělat dodatečně byrokratické kolečko k mému rodinnému lékaři a ten musel vystavit "Káčko"...

Úterní odpoledne jsem zasvětil přípravě věcí pro spolek, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje. Prostě jsem si vzal za svůj jistý úkol, který jsem plnil i v minulých letech, oznámil to vedení spolku, počkal na kladnou odpověď... Každopádně mě čekal šok u objednávání. "Nemohu Vám udělat kafe Peline, neboť na mě moji podřízení žalují majiteli" oznámila mi vedoucí, u níž jsem objednávku materiálu činil nad katalogem zboží. Ano ano, příbuzný majitele - odtud vítr vane :-(

Středeční pozní odpoledne až půlnoc jsem pro změnu věnoval další svojí aktivitě, kdy si platím 1/4 herního serveru, na němž běží jistý Svět z jisté Hry. Jak tušíte, platíme se ho čtyři a je určen pro hraní právě nás čtyř, jenže na "hrbu" ho má jen jeden z nás. A právě tenhle kluk nás upozornil, že mu do emalu přišly upozornění od provozovatele těchto herních serverů, že náš virtuální server přetěžuje fyzický stroj, tudíž omezuje další lidi hrajicí na stejném kusu železa. Takže hledačka, který plugin v naší Hře a našem Světě tohle dělá. Prskal jsem u toho jak kočka, protože na serveru hrajeme čtyři (dvě dvojice), ale ráchal jsem se v tom sám. Sice s velice přesně zaměřeným pohledem od onoho kluka, ale sám...

Čtvrteční odpoledne a konečně odpočinek, respektive činnost odpočinek připomínající, neboť proběhla další kafárna s kamarádkou I* na níž jsem jel dvakkrát tak dlouho, než obvykle. Navíc u ní mám tentokráít pocit, že byla celá kafárna o mě, i když to není pravda...

No a abych dostál i oné závorce v nadpisu - týden v práci mohu tentokrát hodnotit jako klidnější. Kdo četl minulé shrnutí ( Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne 23. ) tak ví, že syndrom mého šéfa byl na bodě 5b). Nyní změna, už se blížíme k bodu 5a) ale musím napsat vyjádření k tomu mému prů....u, co se mi stal...