Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 6. července 2016

Dokončení týdne č. 26.

Ve shrnutí pracovního týdne č. 26 jsem provedl ukončení popisku ve 13 hodin v pátek maje tušení, že se něco semele. A mlelo se...

V kafárně[1] proběhlo vše pohodově, tedy až do okamžiku, kdy se řešil problém kamaráda I* a to až tak složitý, že všechna řešení jsou špatná a je tedy potřeba vybrat to nejméně špatné. A všechna řešení mají v sobě problém kolem lásky....

RVHP proběhlo v oba dny (ač původně nemělo) a zde došlo k dalšímu maléru, kdy má postava se dostala za čáru života (hloupostí svojí a leností některých hráčů v horku vnímat). Hloupé je, že jméno a schopnosti této postavy používám v různých hrách, jenže snad v ani jedné nedopadl dobře.

A právě kvůli této události jsem čekal s popiskem víkendu až do dneška, protože proběhlo mimořádné RVHP (tedy mimořádná jen kvůli tomu že byla vyhlášena na poslední chvíli a do svátečního dne. Má postava nakonec sice přežila, jenže...

Ale pátek ještě neskončil, zavolal mi kolega a kamarád z J* a protože nevolal na skype, bylo mi jasné, že se něco semlelo. "Prožil jsem si nejhorších deset minut za 60 let" začal rozrušeným hlasem bez pozdravu. V podstatě přes jeho domek (nebo ve velké blízkosti) přešla větrná smršť s deštěm a bouřkou.

Ze všech očekávatelných "katastrof" tak zbývala návštěva sestry z P*, poněkolikáté přijela bez manžela. Ten už je v důchodu, čili otázka dne zní - "Fakt neměl čas přijet?" S touto sestrou jsem šel nakupovat a s námi šla i má další sestra, která nakupuje ráda. Každopádně když tato ráda nakupující sestra se dostává do toček z toho, jak nakupuje má sestra z P*, tak to už je co říct. (Jak nakupuje sestra z P*? Dlouho :-) )

[1] Kafárna je všeobecný název pro podnik, kde se dá objednat kafe. Tedy třeba kavárna :-)