Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 26. července 2016

Pokémoni na Florenci (za deště)

Dneska jsem měl zajímavý zážitek v Praze na Florenci, při jízdě ze školení.

Doběhl jsem na nástupiště tak tak než mě spláchla (nakonec 75minutová) průtrž mračen, jež řádila nad Prahou a protože jsem měl do odjezdu mého autobusu čas, nastříkal jsem na sebe virtuálně ve hře Pokémon GO voňavku a čekal, který pokémon se objeví.

I hra Pokémon na mém mobilu zjevně věděla, že leje jako blázen a asi předpokládala že bude pršet dlouho, protože v první minutě jsem chytil vodního pokémona, konkrétně Magikarpa - viz obrázek vedle i s jeho hodnotami.

(poznámka: Obrázek dělán dodatečně, proto nesoulad času chycení)

Miluji tyto náhody, zvlášť když v okolí Florence není vodní plocha po ruce a tudíž by se tento typ pokémona vůbec neměl objevit. Nebo měl?