Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 31. května 2017

Hopla, OMSI dneska nebude :-) Aneb hráli jsme i Space Engineers

Tak teď doufám nikoho nenaštvu, když do "volných" střed budu strkat postupně osm dílů záznamů ze hry Space Engineers.

Mám totiž v plánu do středy dávat speciální sestřihy z OMSI, tak, aby mi navazovaly na nedělení "velké" OMSI. Jenomže ne vždy mám pro velké video z OMSI natočený speciální materiál

Ale zpět k Space Engineerům. Mám v plánu udělat celkem osm videí ze všech natočených videí, co jsem točil z této hry, ať už omylem, nebo úmyslně, či dokonce na požádání kolegů, co si chtěli něco památného zaznamenat.

Problémem je, že samotné hraní obsahovalo značné množství prostojů či pomalého tvoření, a je to dost nudné, takže budu hodně stříhat a dodatečně komentovat



Už mám sestřihlý i druhý díl, tak se těšte. V příštím díle mi totiž bude dána důvěra, abych nějaký ten kolos i řídil (a dokonce hned dva různé) !!!