Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 14. listopadu 2017

Dva totálně rozdílné dny

Včera a dnes jsem si prožil dva zcela rozdílné dny, no a trošičku to nechápu.

Včerejší den s inventurami proběhl velmi rychle, snad i proto, že jsem potkával příjemné lidi, trochu jsem se nasmáli a prostě to šlo. Tedy do okamžiku, než se mi podařilo sestřelit hodiny ze stěny, ale i to bylo v pohodě. Tedy jakž takž. Večer to šlo taky dobře.

Dneska mi hned ráno po pěti minutách v práci naše hlavní vedoucí pro inventury řekla, že na mě vidí, že jsem vstal levou nohou a jsem naštvaný, a to jsme neměli jet na pobočku F* (inventuře v patře té vedoucí co si na mě neustále stěžovala, jsem se minulý týden šikovně vyhnul), ale jel jsem na pobočku P*, kde mě opět přivítali s otevřenou náručí....

Jenomže inventury šly v téhle budově letos divně. Jako ano, dovezl se nový nábytek, protože do budovy P* se dokázalo dostat další stolové pracoviště do jedné z kanceláří. Nojo, ale nábytek musel být stejný i na předchozích pracovištích v tom kanclu. A protože původní nábytek byl dost nový a nepoškozený, tak se přesouval jinam kde byl horší, a nábytek odtamtud taky jinam.... Prostě a krásně - čtečka dost často pískala tón "chyba" a já ji držíc musel diagnostikovat proč a zjednat nápravu...

A jak jsem tak lezl neustále pod stoly a hledal kódy, přičemž to dvakrát vypadalo, že se hýbal i nábytek, který je doslova vrostlý do země, měl jsem tak akorát vztek, nechuť i únavu naráz.

V tomhle stavu mě nalezla kamarádka I*, která šla na oběd "náhodou" stejně jako my a bylo rozhodnuto - žádný stres z práce a později z nakupování dárků - bude se nakupovat ve čtvrtek. Což značí si rychle napsat dovolenou....

Otázka ale zůstala: Co doopravdy způsobilo rozdíl v náladách obou dní? Protože i v pondělí byl s inventurou problém stejný (byť v jiné budově), taky jsem byl na konci dne stahaný...