Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 15. listopadu 2017

OMSI: První noční tramvaj ve videu

První noční tramvaj a první noční projetí červené, přesně ve 30-té minutě videa, tak bych mohl hodně zkráceně popsat dnes prezentované video.

A protože je to tak trošku předtáčka, (jen o měsíc, některá autobusová videa byla ještě z května) tak jsem si ani pořádně nepamatoval, že tam taková "bota" je.



Pokusím se to zpětně popsat, jak k tomu zjevně došlo. Vím, že jedu pozdě a žbrblám si nadávky pod vousy a nesoustředím se na skutečnost, že na ten semafor, co je hned za průjezdem pod domem, není vidět. Navíc mě rozčiluje hra, která mého kolegu, jež byl na úplném začátku videa kdesi hluboko za mnou, zjevně teleportovala přede mě, protože zmizel ze zastávkových tabel. To je čas 29:40

Ve 29:45 mě rozptýlí zpožděné vyhlášení zastávky...
ve 29:55 říkám "táák",protože jsem hlášení ručně narovnal,
ve 29:55,5 vidím, že jedu 60km, smím jet 50km, sundavám nohu z plynového pedálu
ve 29:58 vidím na semafor, uvědomuji si kde jsem a vím, že je zle
ve 29:59 už mám zkoordinované ruce i nohy a brzdím vším, čím jde brzdit. Tramvaj díky tomu zvoní.
ve 30:01 stále brzdím, ale cedulí značící 20km projíždím rychlostí 35km
ve 30:05 konečně stojím. Brzdil jsem dobře 6 vteřin z rychlosti 58km(tu odhaduji ze značně zpomaleného videa na Youtube, kde je video nahráno)

A tak v téhle rovince mám už projeté na červenou celkem dva semafory ze tří, oba v tomhle směru. Ten třetí v tomhle směru ani projet nelze - je na výhybce na smyčku konečné v protisměru, jedu přes ní ve 29:44.

Budiž Vám i mě k poučení, že kolejová vozidla neumějí zastavit na místě a mají sakra dlouhou brzdnou dráhu.

No a když už jsem v křižovatce, zpožděnej a nikde nikdo, tak už jsem tu křižovatku projel...