Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 19. listopadu 2017

OMSI2: Poslední noční tramvaj ve videu

Poslední noční tramvaj ve videu a poslední tramvaj až do vánoc (pak bude možná něco malého pod stromeček)

Do dnešního videa jsem přidal i něco málo povídání o tom, jak se takové video natáčí a kolik jsem měl problémů, než se podařilo vše sladit a natočit video. Respektive celkem tři videa, protože dnešní linku N23 jsem měl natočenu v obou směrech (se stejným povídáním) a linku N12 natočenou jednosměrně jste viděli minule.

A tak tedy k dnešnímu video. Na to, že linka N23 je krátká a stihne ji obsluhovat jediná tramvajová souprava a ani nejezdí přes mnoho semaforů, takže v podstatě nestihne dojít k ne úplně dobrým situacím.

Na konci videa jsem přehlédl na jedné výhybce směrování a vznikl z toho velmi hezký konec, neboť jsem projel do... Ale to už se podívejte :-)