Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 4. listopadu 2017

Skoro to vypadá na pravidelné sobotní deprese...

Skoro to vypadá na pravidelné sobotní deprese, protože jak tak koukám na některé své zápisky v blogu (i na ty neveřejné), tak si říkám že to na mě padá pravidelně.

Ono vůbec tahle sobota je pro mě nějaká zakletá, protože dopoledne jsem prospal (dorovnání deficititu a psychické únavy), ale první část odpoledne si vůbec nejsem jist, co jsem dělal, protože vím co chtěl dělat, ale to udělané nebylo. Po třetí hodině jsem už byl probraný dokonale, prasklo mi těsnění pod dřezem, nemluvě o tom, že mi dřez vůbec neodtékal...

O dvě a půl hodiny byl odtok proražen, těsnění nakoupeno a namontováno, takže vše funguje a já měl čas se nad tím vším zamyslet. Chtěl jsem to všechno probrat i s kamarády, ale zrovna jako najust nikdo neměl čas a tak jsem skončil u počítače a svoje bolístky jsem si tak musel "léčit" sám. K tomu všemu jsem si asi o ponožky a nové boty popálil(?) kůžičku na hřbetu jednoho chodila, mokvá mi to a pálí.

Raději nechám toho brečení na blog a půjdu si to stříknout dezinfekcí...