Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 10. listopadu 2017

OMSI a video na přání

Nečekal jsem, že videa na přání budu točit, a když už jsem byl rozhodnut, že je tedy začnu točit, tak jsem si řekl, že si na to nechám čas v prosinci... Ale to, co předvádí jistá Mařena[*1] a předvedla v noci z úterý na středu mě přimělo přinést trochu světla, i když tu trochu světla nepřinesu tomu, kdo by to po tom útoku od Mařeny potřeboval...

Ale pojďme k věci - první videjko na přání mělo zadání: "Jeď někam se starou tramvají", takže jsem si probral všechny svoje mapy a po zamyšlení se nad tím, pro koho to video je, jsem zvolil Gladbeck a linku 302.



Vše ostatní přišlo samo, tedy podzimní čas, chvilku po poledni a pak má tradiční nervozita, protože přestože jedu v simulátoru, mám prostě k téhle tramvaji úctu a proto brzdám opatrně, koukám aby do mě nikdo nevrazil a proto některé křižovatky se semafory proletím na plnou rychlost, což je taky věc, kterou bych úplně nedělal. Je to prostě věc, která prostě způsobuje mojí lehkou nervozitu, takže kdo bude počítat zazvonění, tak rychlé cinknutí udělá jen "DING DING", takže násobky počtů zazvonění pak ukáží, kde jsem neměl dobrý pocit :-)

Další (minimálně) dvě videjka na přání budou později


[*1] jméno je změněno