Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 15. ledna 2021

Když je člověk duševně mimo...

Když je člověk duševně mimo, neměl by některé věci dělat - v mém případě točit toto video...


Celý problém byl v tom, že mě položila smrt mého bývalého kolegy, který si ještě ani nestihl užít důchodu. Pokud dobře počítám, chybělo mu nějakých devět měsíců...

A tak jsem věděl, že "musím" natočit video, že ho pravděpodobně nedám v takové kvalitě, takže se budu omlouvat (nakonec to řekl titulek na začátku videa) a jal se ho točit. Samozřejmě jsem po prvních vteřinách věděl, že je zle - špatně navolený HOF soubor. Vypadalo to v první chvíli, že jen nastavím cíl a bude vše OK, ale na každé druhé zastávce se mi tabla na tramvaji přetáčely na druhou z konečných linky 4. No prostě - byla to paráda.

Opět jedno video, které mám chuť smazat - byl špatně i mikrofon a kdoví co ještě...

Co mě ale rozhodilo? Že umřel kolega? Možná ano. Že umřel na nemoc, kterou mám i já? Pravděpodobně ano, i když je to jen dohad, oficiálně nic nevím (zatím). Je v tom i něco víc? Zcela určitě...