Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 3. ledna 2021

Shrnutí uplynulého týdne (53/2020)

 Přelomový týden, jenž ani z jedné strany není celý v jednom roce. Přemýšlel jsem nad tím, jaké to bude, aby to dopadlo tak, že teď v neděli přemýšlím, jestli před název tohoto sdělení nemám dát varování, že bude následovat soupis drobných nehod a neštěstí...

V pondělí jsem dojel do práce a tak tak jsem našel místo na zaparkování, což mě pro další dny varovalo. Ale bylo to očekávatelné - v místě kde pracuji jsou prostě ti, co pracují, doma na dovolené. Tím pádem se jejich auta nehýbou, tím pádem nevznikají volná místa...

K pondělí není prakticky co dodat, kromě toho, že jsem na dálku dělal práce za mnohé různé kolegy...

Úterý se trošku pokazilo, protože jsem měl mít homeoffice, zapojení jedné zcela nové tiskárny na pobočce Q, nákup v hypermarketu a pak klid. Kdykoliv použiji slovo klid, začne se vše kazit a začalo to ráno - škrabal jsem skla na autě, zapomněl doma nákupní seznam včetně platební karty a na úplný závěr, kdy byla tiskárna už skoro zapojena, mi chyběl USB kabel na napojení na počítač... Poté společný oběd se sestrou z P* a jejím dítkem (namísto mojí mamky vařilo oběd ono dítko pod dozorem mamky - naučilo se tak nový recept :-) )

Znamenalo to ve středu si to řádně načasovat - dojel jsem do práce opět z homeoffice a zaparkoval hodně daleko od práce, konkrétně až u pobočky C*, namísto u A*... a jal se přeprogramovávat stroje, které značkují odchozí poštu tak, aby nám Česká pošta mohla dávat množstevní slevu. První byl naplánovaný už v devět hodin, ten jsem stihl krásně. Druhý měl být na této budově udělaný až po třinácté hodině (alespoň jeden stroj měl být schopný vyrobit poštu na 31.prosinec), ale kolega mi nabídl, že to mám předělat hned... Mile mě překvapil... (bylo málo pošty a už ji měl hotovou)

Na pobočky Q* (s USB kabelem) a F* (další poštovní stroj) jsem vyrazil přesně podle plánu v 10:00, až jsem se tomu radostně smál - letos snad poprvé načas bez zpoždění. Osud mi do cesty postavil námrazu a služební auto se slabou(?) baterkou, ale první nastartování bylo OK, což mě překvapilo. To až třetí nastartování mi na palubním počítači ohlásilo "slabá baterie", tudíž podezřívám alternátor.

Stíhal jsem vše, ale nebylo to stoprocentní, takže jsem si na kovid testy zajel služebním autem (zajížďka zvící nižší stovky metrů) namísto soukromým, a negativní výsledek mi mladá dívčina ohlásila už za deset minut narozdíl od slibovaných až dvaceti minut). Počítač v autě už chybu "slabá baterie" neohlásil... ale současně nepovolil na světelných křižovatkách při červených vypnout motor...

Čtvrtek, Silvestr a má plánovaná šichta v práci - byl klid, takže v okamžiku, kdy na pobočce A* nebyl nikdo další a má práce byla hotova, mohl jsem jít domů. Večer byl klidný, hrál jsem s kamarády hry na počítači, taktak jsem stihl natočit silvestrovskou jízdu....

Jenomže v pátek prvního mi nebylo dobře, nebylo dobře ani mojí mamce a dokonce nebylo dobře ani naší kočičce Mourince. Bylo zjevné, že se stal kiks v přípravě silvestrovské večeře, něco bylo zkažené nebo nedodělané... Tak tak jsem se na dálku odkontroloval dění na serverech v práci.

V sobotu už bylo hej, přišli ke mě na návštěvu dvě praneteře a dva prasynovci i s rodinami, ale už se neukázala má sestra V*, po dnešním tel. hovoru vím, že o Silvestra byla na covid testu a je negativní. Mohu klidně spát... 

Chybí ještě popsat dnešek - přišel další prasynovec a praneteř...