Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 29. ledna 2021

OMSI 2 | Karlovy vary, aneb vracím se na místo činu

 Ne, nevracím se po týdnu  či dvou, ale vracím se po dvou letech a to na linku 1. Trošku mě mrzí, že jsem si svoji tehdejší jízdu nenatočil - netočím totiž každé svoje "uprdnutí", ani každou svoji jízdu, ale pro porovnání by to bylo zajímavé.

Například proto, že jsem dneska jel linku č. 1 úplně stejně, jak jsem se o ni pokoušel tenkrát. Mapu KV jsem rozhodně neprojížděl stylem "chci vidět všechny linky", asi i proto, že mě ta mapa rozčilovala. Třeba tím, že jsem nenacházel navigaci, takže dodnes mám hrůzu z jednoho kruháku (linku 101 jsem kvůli tomu přestřihával a točil na několikrát) a z místa zvaného Tržiště. Schválně si poslechněte můj tehdejší komentář * stačí celá první minuta.

Každopádně tehdy vyšla verze VI a nyní je to už těsně před verzí VII , ale mnohé chyby, které mapa měla tenkrát, má i nadále. Ostatně se koukněte na prvních pět minut tohoto nového videa.


Nemožnost správně nastavit ROUTE mě dojala. Bloudění je buďto vystřiženo, nebo přetočeno  - video jsem začínal natřikrát....