Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 18. ledna 2021

OMSI 2 | Návrat na mapu Karlovy Vary | linka 6 - Doubí - St. Kysilecká

 Tak už jsem se konečně dal dohromady a troufl si na mapu, kterou jsem odkládal, protože to přinášelo přehlcení mého OMSI, problémy s AI vozy a samozřejmě také bloudění, protože navigace je v některých místech hodně slabá. Například na Tržnici, která v dnešním videu je. A v tržnici jsem opět měl problémy a to všechny, co jsem zde jmenoval

I proto jsem si (zbaběle) vybral linku, o které vím, že jsem ji nejel, a že míří do míst, kde nebloudím, byť s vyjímkou té Tržnice, té se moc vyhnout nedá..

To, že mi nešlo hlášení jsem čekal, to že mi blbla převodovka, jsem nečekal, takže jsem se v prvních 9 minutách slušně u natáčení potil. Pak do toho přišly výpadky "frejmů", což je Karlovarská klasika.

Video jsem točil se dvěma přerušeními, což u toho prvního přerušení, jež trvalo hodinu, bylo zajímavé. Musel jsem si vzpomenout, co jsem udělal a říkal, a co jsem si chystal na později

Závěrečný vůz sanitky, která si hrála na autobus(!) byla už jen taková třešinka na dortu.

To, že jsem v KV jel s pražkým polepem ani nepočítám