Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 23. března 2021

OMSI 2 | Rekreační tempo na lince 188 z mapy Gladbeck

Už sakramentsky dlouho jsem nesáhl na OMSI, protože mě v součtu mnoha příčin přestalo bavit, ba co víc, dokonce jsem si ho znechutil.

Měl-li bych popsat, co všechno to bylo, tak musím, bohužel, konstatoval, že to ani nevím, nechtělo se mi jezdit, dělat videa, ale i tvořit nějaké objekty...

Právě teď ale nastal čas udělat zkoušku, jestli mě "to" přešlo, anebo problém pokračuje.

Volba nakonec padla na mapu Gladbeck a jednu z jejích linek, konkrétně na tu, kde se nemusí tolik spěchat, zvlášť, když se začne na té konečné, která je mimo město...


A skutečně, velice volně jsem to projel a jakžtakž video namluvil, takže jsem pochopil, že moje nechuť není trvala a postupně se mi nálada a chuť pracovat s OMSI vrátí celá