Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 1. března 2021

Shrnutí uplynulého týdne (8/2021)

 Nějak nevím, co psát, protože v tomto týdnu mi nepřišlo, že by byly nějaké zapsatelné novinky, protože kvůli kovidu se vše opakuje týden co týden prakticky stejně.

Tedy až na jednu vyjímku. Tak, jak se naší širší rodině dařilo vyhýbat se onemocnění COVID-19 tak už je to v "háji". Ono je to ještě horší, protože jak jsem si stanovil skupinu šesti či sedmi lidí, se kterými se stýkám osobně a pravidelně, tak se mi ještě ke všemu právě v této skupině objevilo právě toto onemocnění.

Připadám si zrazeně, stejně jako v jednom díle Simsonových, kde učitelce selhalo pravidlo dvojic (= že se jeden neztratí a druhý ho ohlídá), tak mě selhalo pravidlo šestic, které se prosazovalo loni - tedy stýkat se maximálně se šesti lidmi a i oni se mají setkávat s max šesti lidmi...

No prostě - jedním vrzem máme v širší rodině hned pět případů potvrzených a do toho je ještě nutno připočítat pár mých malých prasynovců a praneteří ve dvou clusterech. Začínám chápat jednoho mého vzdáleného kamaráda, který před pár měsíci odjel z Prahy na hory i s rodinou někam na samotu a úplně všechno řeší pomocí online udělátek...

V práci se řešilo leccos, například online připojení naší pobočky *F. Podařilo se mi doslova "vyřvat" výjezd technika od firmy "A" k jedné krabičce v mém racku. Z něj vede drát do krabičky druhé, patřící firmě "B". Kabel mezi nimi je "můj". Technik měl jednoduchý úkol - zjistit, která ze tří propriet zlobí, když jsou dráty na pobočku údajně v pořádku. 

Byla to totiž klasika - firmy "A" i "B" na sebe házeli vzájemně problém s onou linkou. Kupodivu to dělala krabička od firmy "A"... Alespoň tak to vypadá, protože teď je na lince s výpadky pokoj...

Ve čtvrtek opět proběhly nákupy a kafárna, opět v rámci polední přestávky. Trošku jsem byl smutný, že s kamarádkou nemohu pokecat na téma sny, protože mi přišlo, že žádné nemám a hned poté přišel sen s číšníkem (je zde popsán) a také sen s "Libereckým" podzemním bazénem. Ten je ale nepřenositelný do textu.

Asi proto, že mi přijde, že tento druhý sen přichází v době, kdy se v reálu něco strašlivě zamotá, co pak změní můj život. A stalo se, je vyhlášen zákaz cestování mezi okresy, který byl vyhlášen hodně pozdě v páteční noci,  což bude v pondělí ráno při policejních kontrolách znamenat zmatky... 

Jsem zvědav, jak pojedu na zubařské ošetření o další pátek