Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 1. dubna 2010

Je to Apríl, není to apríl

Po delší době odmlky se opět 1. dubna zaobírám vyhledáváním článků, které jsou jasně aprílové, u kterých jsem na pochybách abych následně v některém dalším dnu napsal, zdali jsem se na nějaký nechytil či zda jsem neoznačil nějaký článek bezdůvodně jako aprílový.

Letos jsem ale hledal _TAK_ poctivě, že mám tyto nalezené články na několika různých počítačích a protože jsem měl dneska naspěch, tak jsem udělal právě jednu zásadní chybu - nepřehrával jsem si data na flashku :-( Má to ale jeden zajímavý důsledek - mohu a aprílu psát déle :-)


Jasný apríl:
Ovšem o jednoho článku Technetu velmi tvrdě váhám (a nemám čas jít prohledat Internet)
Tohle zřejmě apríl nebude, byť ještě RFC 5789 dokument zmiňovaný ve článku na webech, které jsem kvůli němu prohledával, není...
U firmy Google asi byla povinnost, aby každé oddělení či lokální zastoupení napsalo nějaký článek, někde mám uložené ty další- cizojazyčné, ale české zastoupení má na blogu toto: