Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 19. září 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (37.)

(tak stručné, že to ani nemá cenu číst :-) )


V tomto týdnu mě drželo při vědomí pouze to, že jsem měl v úterý ale vyjímečně i v neděli hrát dračák. Práce - mizérie, kdy nikdo nic pořádně neví, co bude. Cítím ze sebe rezignaci nad tím stavem a doufám, že až si projdu tímhle stavem pořádně, že se mi podaří se chytit něčeho, co mě v práci baví resp. bavilo a toho se budu držet.

Celé se to schylovalo k dramatu už od začátku září a vyvrcholilo to až dnes, takže to do souhrnu z minulého týdne (o čemž je tento příspěvek) nepatří a já o tom poreferuji v následném souhrnu...

Nedělní dračák mě poučil, že i jeden člověk navíc v družině dokáže provést rozvrat jednotné skupiny dobrodruhů na tři různé skupinky - na první která se snažila mít svědomí co nejčistčí, druhá která nevěřícně zírala a třetí, která předváděla charakter Severuse Snapea ... :-)