Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 11. září 2011

Před deseti lety.

11. září 2001 dopoledne ve Spojených státech narazilo letadlo do mrakodrapů. Je to přesně deset let a skoro čtyři hodiny ...

Mluvit o tom, co se tenkrát stalo a co si o tom kdo myslí by bylo nošení dříví do lesa (viz třeba Wikipedia-Konspirace , Novinky-Nejrozšířenější konspirace). Ale co jste dělali vy?

Kamarád ve hře na hrdiny (hrané u stolu s hracími kostkami) pokládal bomby někde v podzemce při běhu mezi stíny. Pak zazvonil parťákův telefon a matka mu roztřeseným hlasem sdělila, že Amerika je v plamenech.

Kamarád kamaráda zase stopoval někde blízko polských hranic... když to slyšeli v českém rádiu, tak si říkali "to je ale trapná kachna"... a pak přesedli do dalšího auta,maník měl puštěné polské rádio a ta kachna byla i tam!

Kamarádka vzpomínala, jak si cvičila TaiChi ve Stromovce a podivovala se proč zrovna dneska se ty lidi z té stromovky ztrácejí, až tam byla málem sama ...

Já osobně byl doma, v té době nemaje blog (ani později jsem si nezapsal co jsem ten den dělal), ale každopádně jsem po práci byl doma a po zprávách v rádiu (které si normálně odpoledne nepouštím!) jsem si znepokojen pustil televizi. Na ČT2 už běželo přebírané zpravodajství z CNN s českým simultánním překladem... Mohl jsem si oddechnout, Amerika nebyla v plamenech a ani na začátek "poslední" války to nevypadalo. Nechal jsem si puštěnou TV tak dlouho, než záběry z ČT2 odešly a zůstaly jen na ČT24, která tehdy nebyla dostupná "vzduchem", ale jen satelitem. A ten jsem tehdy ještě neměl ...