Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 12. srpna 2013

Letní tábor

Dnes jsem si užíval první den v práci po větší dovolené, kdy jsem dělal programového vedoucího na táboře. Těžko říct podle kterých kritérií hodnotit, ale čtyři průtržové deště s bouřkou, následované dvěma výpadky elektřiny delšími jak 5 hodin, což je za deset let absolutní rekord, k hodnocení počasí moc nepřispívá, zvlášť když další dny byly třicetistupňová horka. Jen dva poslední dny měly normální teplotu.

Hodnocení celotáborové hry (od dětí) vypadá tak, že zřejmě neumíme udělat celotáborovou hru tak, aby bavila všechny děti. Problémem je rozptyl věků dětí - 5-18 let je moc velký rozsah. Dalo by se to řešit oddílem starších, třeba... anebo nebrat větší děti, které celotáborovka fakt nebavila, či nebrat nejmenší děti. Jenže i její náročnost, kdy se jen 4 děti dostaly na její úplný vrchol, mělo na letošní hodnocení podle mě vliv...

Chování vedoucích a celkové pocity z dění v táboře mám nejenom já lepší oproti předchozí letům, ale ještě by to malinko popošťouchnout do lepších výšin. Otázka zní - jak? Vyhodit nejproblémovější vedoucí? Podle nálad mezi vedoucími se jedná o ty dva samé co minule a předminule ... :-(