Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 29. srpna 2013

Lezl mi někdo na účet Facebooku, nebo nelezl?

Jsou chvíle, kdy si říkám, že jsem moc paranoidní, ale po včerejšku si říkám, že jsem ještě paranoidní málo.

Když mi však v absurdní dobu přišla SMS, že jsem se právě přihlásil na facebook z neznámého zařízení, tak jsem velice rychle zpozorněl, změnil heslo a sestřelil všechny otevřené session, včetně té, která se hlásila jako "Prague".

Dneska jsem se tomu v klidu věnoval více a podíval se, co se dělo u mě na profilu - kromě toho že jsem našel zakliknuté v zájmech filmy typu "Hanna Montana", které bych si v životě do profilu nezaklikl (našel jsem je snadno, protože v profilu doteď žádný oblíbený nebo shlédnutý film nemám, ale vzniklo to včera?

Každopádně jsem si zkusil znovu nastavit nejenom neslovníkové heslo, ale i dvoufázové ověření, které Facebook také začal nabízet...

Otázka však zůstala, respektive dvě: KDO? a PROČ?

Žádné komentáře: