Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 19. září 2014

Dva poznatky

Z dnešního podvečerního začátku akce spolku, jehož jméno se zde nevyslovuje mám dva krátké poznatky.

První je ten, že při vyjmenovávání pořadatelů jsem byl opět představen až na úplném konci proslovu hlavního pořadatele, zbytek týmu byl představen na začátku. Nezbývá se tedy než zamyslet, jestli tento problém, který jsem zažil mockrát u F* a štval mě, jestli to není nějaký standart, či jestli nepůsobím fakt jako ta šedá myška vzadu....

Druhý je ten, že pro jednu věc zapomínám pro druhou, takže pokud na akci dojedu jako pořadatel později, když už tam jsou dětští účastníci, okamžitě se jim věnuji a nevolám domů, že jsem dojel v pořádku, čímž doma po překročení limitu, kdy jsem měl volat, vyvolávám paniku ... :-(