Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 20. září 2014

Upírka nepochodila

Opět jsem na výletě a opět přišel trošku jiný sen, než obvykle přichází doma

Jdu pěšky s mamkou nakupovat do obchodu v ulici "Slovak national uprising"(*) ale do obchodu s potravinami nemůžeme vstoupit, protože nemá vchod. Ale to absolutně nevadí, neboť má výdejní okénko a úslužná prodavačka skrz něj podá potřebné.

Stojíme ve frontě, ta se postupně krátí, až jsme druzí na řadě. Před námi je velmi stará paní, jíž nějaké věci z pultíku u okénka padly na zem. S úsměvem a poklidu na to paní nejenom upozorňuji, ale spadlé věci podávám a protože už má nakoupeno, popřeji ji krásný den...

"Děkuji vám, mladý muži" dí ona a líbne mě na tvář. Stihl jsem si všimnout, že má jen dva zuby. Ve snu to vyhodnocuji jako zuby upíří, teď ve dne to vyhodnocuji jako spíš zuby orčí. Avšak dáma "hodila neúspěch"(**) a netrefila mě, zřetelně to však nechtěla vzdát, proto komusi upadla přes nohu.

Stále s úsměvem jí podávám ruku, zvedám jí, zvedám nákup. Paní děkuje a dává mi další pusu na tvář a pak ještě jednu. Stále jsem v poklidu, usmívám se, ale jsem ostražitý. To už mamka psychicky nevydržela a křikla na babku: "Vždyť už se s vámi můj syn rozloučil!" Paní udělala poslední pokus, líbla mě ještě jednou a odkráčela.

Poté, co jsme nakoupili i my, vystoupám od obchodu po schodech na hlavní chodník a na levé ruce roztahuji prsty co nejvíc od sebe. Žádná netopýří blanka se mi mezi prsty nevytvořila, upírka mě tedy nezasáhla, sen končí

No a protože tento sen je opakovací, tak jen dodám, že v minulém opakování poslední odstavec skončil jinak. Ostatně i předchozí průběh musel být jiný...

Vysvětluji si to tak, že mé dobro a klid překonaly všechny nástrahy

-------
(*) Narážka na jednu moji herní postavu hranou ve světech pro hrdiny, konkrétně v systému Shadowrun

(**) "hodila neúspěch" bylo řečeno metaforicky, avšak je to opět narážka na hry pro hrdiny

2 komentáře:

Magog řekl(a)...

No hele, tak mě napadá, jestli ten sen nemůže být radou, jak postupovat v prvním poznatku včerejšího blogpostu o dvou poznatcích. Prostě pokud Tvoje dobro a klid překonají život ohrožující nástrahy herního světa, možná dokážou překonat i méně závažné nástrahy reálného světa.

Pelin řekl(a)...

jojo, je to víc jak možné, ostatně viz dnešní blogový zápisek - http://pelin-lakris.blogspot.com/2014/09/dej-mu-cervenou.html