Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 14. září 2014

Shrnutí týdne aneb narozeninové šílenství

Mám-li se pokusit nějak shrnout tento týden, nenapadá mě jiný název než ten zmíněný v nadpisu, protože v mém okolí proběhlo několikero narozeninových oslav, či jen narozenin, že kdybych na každé měl vypít nějaké to pivko nebo dvě, o přípitcích něčím drahým alkoholickým nemluvíc, tak mě odvezou s otravou krve. Musel jsem tedy uvážlivě volit, koho s omluvou odmítnu...

Každopádně mi do příštích let přibudou ještě jedny narozeniny v tento čas. Stal jsem se totiž podruhé prastrýčkem... Těžko se popisuje to štěstí, které mě dokázalo udržet v dobré náladě po celý zbytek dne od chvíle, kdy jsem se to dozvěděl (až jsem byl málem osočen, co jsem si to vzal, tak hodně a dlouho jsem se usmíval a měl v očích "divný" lesk..., což je u mě značně neobvyklé) a díky tomu dopadly v tom dni jisté věci nečekaně dobře...

Stejnak je to zajímavé, protože když k této události došlo poprvé, přebíjelo mi stejné štěstí zjištění - že jsem zcela určitě starý, když už jsem se stal prastrýčkem. No a teď, když je to o nějaké dva roky později, tak jsem v tomto bodě zcela happy a free, neboli česky - je mi to jedno a směju se tomu bez svíravé bolesti na hrudi.

Zbytku této radosti a štěstí si všimla druhého dne na oslavě svých narozenin kolegyně/kamarádka,  a zhodnotila posléze v SMSce ještě z dalšího dne. Když jsem si ji četl, málem jsem nevěřil, že bych se já smál či usmíval na "cizí" oslavě, ale zpětně si uvědomuji, že při poslechu různých radostí a strastí mých dalších kolegů na oněch narozeninách jsem se dokázal pousmát a říkat si, že má radost a štěstí je takového charakteru, že mi ji nemůže nikdo vzít...