Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 20. září 2014

Zlepšili jste se, ale dva lidi vám to kazí

In vino veritas - ve víně je pravda, chtěl bych říci v tuto pozdní hodinu, jenže jsem zcela střízliv (alkohol v sobě nemajíc už kolik dní) avšak jedna z pravd řečená v dnešním dni mi stále a stále běhá v hlavě.

"Hodně jste se zlepšili, ale dva lidi vám to kazí" děla dnes unisono správcová a kuchařka, když jsem si s nimi ve chvilku volna dával kafe. Každá zvlášť mi pak převyprávěla svůj příběh o dvou lidech ze spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje...

To co mi řekli, se mi spojilo s dalším příběhem, který jsem díky autocenzuře nezveřejnil. A tak tedy příběh první: O dětském táboře jsme měli mezi účastníky holčičku, která má určitou dietu a tím pádem měla v ledničce schované mimo jiné i speciální sladkosti. Jednoho dne, když si chtěla dát svojí čokoládu, zjistila, že prostě není ....

Příběh druhý: Kuchařka měla spočítané zásoby do balíčků pro děti na výlet s drobnou rezervou. Pak viděla ze skladu vycházet člověka, který si před ní strkal konkrétní věc do kapsy, přestože byl jednoznačně byl upozorněn, do jakých zásob smí chodit...

Příběh třetí: Kuchařka si povšimla že se jistý člověk motá v kuchyni a upozornila jej, že v ledničce má schovanou sekanou správcová a tudíž to není naše jídlo. O půl hodiny později sekaná nebyla a nikdo další v kuchyni údajně nebyl....

Příběh čtvrtý je jednoduchý, kdy jistý člověk nemohl přežít to, že jej kuchařka vykázala z kuchyně v době, kdy zrovna měla kalup. No, takže pak jakoby náhodou si tento "žertík" několikrát zopakoval, byť v méně exponovaných časech. Ale i tak překážel v prostorách za kuchyní v dobách pojídelních, takže kuchařky i správcová měli méně prostoru pro své jídlo respektive oddych. Kdyby se s nimi třeba bavil, nebo pil kafe, tak snad ještě OK, ale .... ?

Na toho pažravého výtečníka dnes nastražila kuchařka a její pomocný personál past, chytil se opět...

Co na to říct? Snad jen dvě věci:
1) Redakce tohoto blogu má jména obou výtečníků k dispozici
2) Oba jsou dobří šachisté, takže pohovor, trest či exkomunikace ze společenství tohoto spolku zřejmě nehrozí.