Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 30. srpna 2015

Pelin gangsterem

Tento sen se mi zdál na táboře, jehož dění jsem popisoval v předchozích příspěvcích a ještě ho minimálně 2x popíšu, avšak všechny nové příspěvky, včetně dnešního, píšu až po skončení akce. Každopádně doba jeho snění padá zhruba do popisovanho období v okolních příspěvcích

Sen se mi už zdál dříve, minimálně jeho části...

Sen začíná scénou č. 1 kdy já a parta kolem mě (ve snu není jasné, kdo ji vede) kdy krademe automobil a mizíme na nádraží, kde jedeme do česko německého pomezí, kde jsou stařičké dřevěné baráky a probíhá tam bazarový prodej pod širým nebem, možná by to šlo označit slovem tržnice.

Scéna 2. tržnice - podivně neoholený konkrétní vedoucí z tábora (J*Ku*) sedí na bedýnce a já jsem v podobné pozici. Nabízí mi drogy, ale já je odmítám, že je nechci zkoušet. Pak kdosi zvolá "policie" a je po všem, zdrhám do jednoho domku, kde prolnu skrz stěnu do lesa a mizím v dáli. Zřejmě jsem chtěl daného muže zagitovat do party...

Scéna 3. sál s technologiemi vypadající jako kavárna. Na kavárenském stolku je černá krabice zvící velikosti trezoru do zdi černé barvy a další z vedoucích (Bln*) jej zrovna lousknul. Pak vytáhl desku s tištěným spojem a já hodlám měnit paměť EPROM. Ledva je zacvaknutá do desky, otáčíme pohled na stěnu, kde visí několik obrazovek. Je na nich obraz ochozů nějakého stadionu, no a právě na jedné z nich je zobrazena čestná lóže. A vtom pic, jeden mužů skončil s čistým průstřelem hlavy. Kolem něj mu ostatní lidé chtějí pomoci, ale to už se otáčíme na druhou obrazovku, kde to trefilo dalšího fanouška, tentokrát do břicha....

Vzbudil jsem se s pocitem, že prezident a víceprezident (ale čeho???) jsou mrtví. Má parta byla složena z vedoucích tábora, ale oběti měly neznámé tváře a byli to dospělí?

Že by reminiscence na téma - zkazili jsme nějakému dítěti život v dospělosti? Shodou okolností byli oba vedoucí, kteří mi ve snu nejviditelněji vystupovali byli z jednoho oddílu...