Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 27. srpna 2015

Zpět v čase - tábor, den osmý

Čas zveřejnění příspěvku a čas jeho vzniku je úmyslně rozdílný...

Dnešek se nezapíše mezi dny psané zlatým písmem, protože jsem si vyžíral problémy.

  1. Zaspala kuchařka 
  2. Pekař si dovolil zvolit jiný rozjezdový plán, nebo si někde dal dost velkou pauzu (nebo se semlelo něco jiného), takže nedojel včas 
  3. Popeláří přijeli totálně brzy a narazili na špatně zaparkovaná auta, takže nemohli k popelnicím. A my kolem těch auto chodili a nikdo si neuvědomil, že budou překážet 

Pak nastalo kolečko jen osobních vyrušení
  1. Bodla mě vosa 
  2. Služební tiskárna se zasekla (žvejkla blbě papír) 
  3. Místo indisponovaného kolegy jsem dělal jeho práci u jistého sportu, což mělo původně trvat až 4 hodiny 
Naštěstí jak první, tak druhé problémy šly řešit, tu lépe, tu hůře. jiné se ukončily samy (indisponovaný kolega se dvě hodinky dospal), ale zase - moje práce stála od nějaké půl sedmé do deseti…

Dnes konečně splnili naši dva pánové celotáborovkáři rozhodnutí, že bude šest šampionů. Tedy za nějaké 3-4 dny…

Každopádně začínám být pěkně zákeřný, protože jsem před dvěma dny tepal do neuklízečů a dnes jsem na velkém nástupu, tedy před všemi dětmi a všemi dospělými začal větou: "Vážení studenti, vážení profesoři Bradavic, máme problém, už o nás mluví na mudlovském rádiu Blaník"

Ticho se dalo krájet a do ticha se ozval polekaný nádech jednoho z dvou našich tvůrců celotáborovek. (Vím kterého) A pak jsem herně oznámil, že rádio Blaník ohlásilo nejteplejší noc v obci, jež je od nás co by kamenem dohodil a zbytek došel...