Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 19. srpna 2015

Zpět v čase - jeden den před táborem

Poznámka: Psáno v den, kdy to bylo skutečně den před táborem, datum zveřejnění je úmyslně opožděn...

Jak si člověk chce něco naplánovat, tak mu to typicky nevyjde na sto procent a tak se také dařilo mě. Ač jsem měl na předchozí den naplánováno i balení, balil jsem v podstatě až dnes kratičce po půlnoci. Tedy abych nepřeháněl - už jsem jen dobaloval oblečení, ale i tak - zpoždění devíti hodin od plánovaného začátku mě štvalo.

Ano, kdybych nezapínal počítač... To, že jsem cca 120 minut hrál jistou hru na odreagování, to by ještě šlo vysvětlit, ale to, že se X lidí pořádajících tábor probudilo a každý něco chtěl, když už nic jiného, tak reakci...

Každopádně poslední den v práci probíhal relativně dobře, jen ty speciální úkoly mě děsily. A tak, když jsem viděl, že kolegyně běhají s rudlíky po chodbě, mě přimělo k tichému zaúpění. Naštěstí lifrovali jen papíry, a jen tři měnily židličky, takže jsem neměl moc co na práci. Ale na pobočku F*, kde jsem měl oběd a nějakou tu prácičku jsem odjel se zpožděním.

To mě rozvrkočilo tak, že jsem zapomněl na stole oba mobily, takže jsem se vracel a tím ztratil z mého dnešního časového plánu tolik času, že jsem v Praze nestihl nástupní čas, kdy jsem měl do auta nabírat další kolegyně. Tento čas navíc oddálila havárie těsně před Prahou na dálnici...

Jaké to štěstí, že jsem nabíral nakonec jen jednu kolegyni, protože jsme se do velkého osobního auta tak tak vešli, tolik jsme oba měli pracovních táborových věci :-(

Dojel jsem první a pak hodinku čučel do mapy, abych zkusil najít nějakou příjezdovou cestu bez objížděk, uzávěr a stavebních semaforů pro ostatní kolegy vedoucí. Ne, na náš tábor taková cesta není.

A pak nastal čas večeře a první táborové porady....

Opět jsem dospěl k názoru, že současná méně průbojná hlavní vedoucí je opravdu méně průbojná než předchozí vedoucí, což mi vadí. Porada se totiž dost "rozplizla" až tak, že jsem v jednu chvíli nedával pozor, takže jsem v "krizovém plánu" chytil funkci motospojky. Naopak v plánu úklidů - tedy pardon - dozoru nad úklidem - jsem tentokrát nevyfasoval nic.A právě tady se musím zastavit.

Mám totiž dojem, že se parta vedoucích buďto rozrůstá (což je nsmysl, i letos máme limit 30ks vedoucích a podpůrného personálu) anebo se oproti loňsku našel kdosi, kdo se tentokrát nezvládl ulít. Pro mě skvělé, budu mít čas na svojí práci administrativního pracovníka, kameramana, fotografa, střihače, fotbalového rozhodčího, ....