Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 17. srpna 2015

Zpět v čase - dva dny před táborem

Na našem táboře, organizovaným spolkem, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje, jsme měli celotáborovou hru na téma Harry Potter.

Dost jsem to studoval, neboť na mě padla role "Rita Holoubková", louskal web "pottermore" včetně dalších fanouškovských webů a předpřipravoval si články do Denního věštce. Avšak nikdy jsem neviděl dva filmy, které se týkají HP respektive sedmé knihy ze série.

A pak kdosi na facebookovské stránce tohoto spolku zveřejnil následující video s popiskem:

Když budete chtít odvyprávět příběh Harryho Pottera očima Severuse Snapea, vznikne z toho skoro nový film...


A skoro bych se odvážil říct, že hororový...

Já se teď v několika následujících příspěvcích budu vracet trošku v čase, abych se podíval na některé zážitky....

Teď, když koukám na první ze svých provizorních zápisků a přepisuji jej, pak musím konstatovat, že dva dny před táborem jsem měl docela trému a tradiční pocit, že jsem na něco zapomněl a přitom už den předtím jsem si kontroloval všechny věci, co jsem měl přivést, že je skutečně mám. A do toho přišlo tohle video, které mě posunulo kamsi jinam, než bych čekal nebo chtěl...

Ono totiž když se zamyslíte nad tím, že mnoho věcí je známo jen z vyprávění Harryho Pottera .... A jak se říká ve vtipu o pohádce "perníková chaloupka"
Nevíme co se dělo v perníkové chaloupce doopravdy. Známe jen verzi dětí