Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 29. srpna 2015

Zpět v čase - tábor, den devátý

Poslední předepsaný příspěvek, který byl úmyslně opožděně zveřejněn

Dnes jsem měl za úkol uspořádat na táboře jednu konkrétní akci jako hlavní pořadatel. Čas byl daný jasně: 15:00 prezentace, 15:30 start akce

Můj plán byl jasný - musím začít finišovat o hodinu dříve.

Poklady pro prezentaci hostů měla jmenovitě dodat hlavní vedoucí - její vzkaz "asi tak 6 až deset" mě věru nepotěšil, protože takto nešlo dění nalosovat. Usilovnou improvizací jsem vše zvládl ustát, ale počáteční hodinový skluz, který vznikl "tak jakoby náhodou" jsem už nijak zachránit nemohl a tak hosté, kteří přijeli včas a měli naplánovaný odjezd na určitou hodinu měli (či případně jenom mohli) mít pech.

Existují věci, které dělám nerad, ale spolu s kolegyní Evou a T* jsme přestávky krouhali na nejnižší možné minimum a nedodržovali 15-ti minutové rozestupy od začátků kol. Díky tomu se nám to podařilo ukončit tak, že nikdo nemusel předčasně odjet, avšak s kolegou J*K* jsem se pořádně nerozloučil