Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 12. listopadu 2015

Dva víkendové sny na S*

Pamatuji s pouze dva sny, které přišly ze soboty na neděli, ale i ten sen z pátku musel být pěkný, protože jsem se vzbudil v klidu a v pohodě.Ovšem tyto dva sny...

První ze snů začal tím, že jsem prošel na nějaký dvorek obehnaný cihlovou zdí, jsem tu  na nějaké sešlosti a podle kamarádky *Ist mohu soudit, že ono setkání je kolem spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje. Jak já, tak *Ist máme jakési žluté vícehranné krabičky s jedním kruhovým přepínačem a dvěma tlačítky.

*Ist pohnula přepínačem, zmáčkla tlačítko a ukazuje, jak díky oné krabičce nyní vyskočí o hodně víc do vzduchu a opatrně se poté snáší k zemi.

Osobně se cítím tak nějak divně a postupně přicházím na to, že to prostředí je pro mě nepřátelské a už průběhu přípravy *Ist na sobě vidím nepřátelské pohledy (to ještě stojím vlevo od té skupiny) přihlížejících a po jejím prvním výskoku, jež sleduji už zezadu oné skupinky prostě jdu pryč.

Venku na ulici aktivuji svoji krabičku trochu zvláštním způsobem, načež se ozve "Nebyla provedena volba (kouzla), opravdu se chcete proměnit v dívku?" Mačkám potvrzující tlačítko a potvrzuji, že si jsem vědom, že se do 24 hodin proměním (musím proměnit) zpět. Ale můj účel to splní, protože odsud prostě chci odejít nepoznán....

Do cíle mé cesty si to mohu zkrátit přes park a to skutečně i dělám, kde se přimotám k přepadení nějaké starší dámy. Zloděje poměrně jednoznačně s pomocí dalšího člověka pacifikuji - kdo by čekal, že ta dívka v níž jsem proměněn (byť tentokrát proměnu svýma očima nevidím) zmákne zlodějíčka. Toho si pak přebere policie...

Starší dáma mě zavedla na jistou křižovatku tramvají. Z mého pohledu zleva doprava jezdí tramvaje pražské, typu T3,  Při pohledu dopředu vidím další tramvajovou trať, kde jezdí tramvaje v plzeňské úpravě. Trať tu pro ně končí kusou kolejí a tak z pohledu reálného bych se mohl ptát, je se tu otáčejí klasické jednosměrné tramvaje typu T3.

"Touhle tramvají v žádném případě nesmíš odjet"dí ta dáma a z jejího pohledu je mi jasné, že ukazuje na tramvaj plzeňskou, jež tu postává u svého nástupiště. Poděkuji, nakročím k tramvaji pražské, sen končí.

Zajímavostí je, že jsme stáli v reálné křižovatce mého města, kde je i reálná trať, kde jezdila ta "pražská" tramvaj...

Druhý sen začal a v podstatě i skončil v nějaké budově a byl to ten druh snu, kdy jsem v budově, z níž se nedá vyjít. Tentokrát to byla varianta, že jsem dokázal najít  dvojité dveře. Venku stála kolegyně z práce R*D* která se mi snažila otevřít některé ze tří vnějších dveří, mě se podařilo odstrkávacím kouzlem otevřít krajní vnitřní. Ale ani spojenými silami jsme s kolegyní neotevřeli ani jedny dveře.

Mě nastal problém s tím, že jsem zůstal uvězněn mezi dveřmi - samozřejmě ty dveře co jsem jimi do mezidveří prošel se mi již zavřely a já je nemohl nyní otevřít. Silově jsem zbořil celou vnitřní dveřní stěnu, ale náhle tam byla jiná. I tu jsem zbořil, aby tam pak byla třetí. Ale to už jsem ztrácel sílu...

Ten, kdo mi rozumně vysvětlí, proč jsem ani nezkusil pobořit vnější stěnu, dostane lízátko :-) Ale vážně -.pokud si tento sen nevykládám špatně a naopak jsem kolegyni nechtěl dostat dovnitř, proč přišel tento sen? Respektive proč přišly tyto dva sny?

Ano, asi nejvíce "problémů" se mi objevuje právě v těch dvou oblastech, z nichž jsem měl tyto sny, tedy z práce a ze spolku, jehož jméno se tu nevyslovuje, a zde na S* kde pomáhám vždy fyzicky se mi nádherně mohou v podvědomí rozběhnout myšlenky:
1) U spolku je to jasné - tam jsem znaven a znechucen, protože tím, že se neúčastním určitých částí programu si vystavuji STOPku, navíc mi dost lidí řeklo, že letošní rok jsem byl nevrlý a že to na mě bylo vidět, o to spíš se mnohým se mnou moc nechtělo jednat - jak jsem si vyvodil

2) V práci je to vůbec zajímavé a o to je pro mě sen zmatenější (respektive důvod proč se mi zdál je pro mě zatemněnější). Kolega měl v pátek před výletem spravovat automatiký dveřní zámek právě na pracovišti u R*D* přesně v té minutě, co jsem nasedal na autobus do S*, ale tenhle důvod se mi nepozdává. Na druhou stranu proč by mi jinak do snu přicházela právě ona? Když celý sen vztáhnu na mé komunikační problémy na pobočce F*  s vedením, pak je to úplně jasné že se dostávám přesně na tu hranici, z níž nebude návratu....