Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 16. listopadu 2015

OMSI2: Mill Peak opět na scéně!

Opět se mi na blog vrací hra OMSI a fotografie z oblasti zastávky Mill Peak.
Na konci roku 2012 v článku Vláček náklaďáků mám fotku přímo z Mill Peaku, kdy mě pronásleduje několik nákladních aut.
Hned v lednu se ptám, jestli do Vás někdy nabouralo auto policie, a i zde jsou obrázky odsud, konkrétně druhý a třetí.

Mám novou verzi OMSI, novou verzi mapy Great Grundorf a hle, počítač se splašil a nechal za mnou vygenerovat dvě dvojice sanitek, z nichž jedna z dvojic mě pak pronásledovala přes serpentiny až na West Sport Ground. Znalcům je tedy jasné, že tentokrát nejedu linku 75, nýbrž linku 77...

Každopádně zjištění, že OMSi hrají už více jak 4 roky mě docela překvapilo :-) Tak to skoro bude i má nejdelší výdrž u "akční" hry.