Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 14. listopadu 2016

Jsou v blátivý cestě koleje, Mrtvá láska, Obraz mrtvý slečny, ....

Tyto nadpisy, jež vyjmenovávám v dnešním nadpisu naráz, již znáte ze září letošního roku., kdy jsem se trošku hodně potácel v ne úplně skvělé náladě...

Nevím, co si nalhávám - byla to nálada dost mizerná.

Jsou chvíle, a tato je jedna z nich, kdy mám pocit, že se mi tato nálada vrací, ale tentokrát stále ještě bojuji, aby se tak nestalo. Mám ale dojem, že někteří mí kamarádi a kolegové bojují střídavě na obou frontách bojiště - tedy že mě chvílemi svými postoji deptají (momentální ústoví směřované ode mě na kolegy je "umanutý osel"),  ale pak jsou večer schopni odejít od počítačové hry a jít mi pomoci.

Mohu si jen přát, aby další mí kamarádi dneska, ale i zítra a v dalších dnech prožívali trochu víc lásky, štěstí a míru než mám aktuálně já.

Avšak u příspěvku respektive písničky "Mrtvá láska" ještě chvilku zůstanu, neboť se - jako už párkrát - ukázalo, že existují dvě verze, kdy Československá Televize u uečitých písniček natočila interiérovou i exteriérovou verzi jedné a té samé věci

Interiérová verze


Exteriérová verze


Avšak ať už použiji kteroukoliv verzi této písničky, je smutná tak jako tak...

Ale abych nekončil opět moc smutně, tak zkusím zvolit od Hanky Zagorové něco veselejšího a vzhledem k pokročilé denní době i aktuálního