Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 12. listopadu 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (45.)

Nejkratší popisek jednoho týdne jednoho pracovníka jedné firmy...

Ono totiž popisovat není asi co - všepopisné slovo je totiž jasné každému, kdo ho poznal ze správné strany - INVENTURY

Ano, ano, opět jsme do toho spadli a tak už za sebou máme inventuru zapůjčeného majetku (byl jsem to já, kdo lezl po zdech a hledal inventární čísla na anténách) a poté následující inventuru na majetek náš. Kupodivu mě kolega Z* vyšachoval z termínů na pobočkách P* Q* F* a zapojil do nich kolegyni Š*. Jako ano, naučit se to musí. respektive je musí poprvé udělat sama (umět by to měla z loňska)

Na mě tím pádem zbyla práce na oddělení, tím pádem jsem chodil do práce v 7 hodin a odcházel někde po 18-té hodině, takže jsem si v tomhle týdnu udělal radost a oživil jsem si na mapě Gladbeck linku, která je označena jako "SEV 301" a jež posiluje nebo nahrazuje (mít tak správný překlad) tramvajovou linku 301 na části trasy.

Já si na ni nasadil autobus, jež patří do Pražských map a má drobná úpravička mapy Gladbeck verze 6.0.3 se na něm zdá býti funkční.

Autobus "Irisbus Karosa B961E" jsem si vybral úmyslně, neboť má vpředu panely BUSE, kam se dá napsat a nakreslit cokoliv. takže jsem si na jeden z cílů této autobusově tramvajové linky namaloval toto


Ano, je to tak, z reality tohoto našeho světa unikám do světa imaginárního, v němž si plním své sny . Můžete hádat jaké....

Každopádně pro zájemce o mojí úpravičku sděluji, že mi stačilo si lehce pohrát s jedním HOF souborem a doplnil WAV soubory s hlášeními, vše ostatní už bylo prakticky připraveno autorem mapy.