Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. listopadu 2016

OMSI 2: Linka SB20

A je tu opět neděle a s ním zveřejněné video tentokrát z linky SB20. Jednoho červencového dne  jsem měl takovou natáčecí náladu, že jsem natočil tři na sebe navazující videa, kdy jsem mapu Gladbeck projel z jednoh okonce na konec jiný. A nakonec na závěr přidal ještě čtvrté video, kterým jsem uzavřel všechny mě známé a na mapě našipkované SB linky mapy Gladbeck.Toto je tedy první video ze čtyř....
Zbývá mi tedy ke zveřejnění jedna SB linka, která jde jezdit, ale na mapě šipky nemá. Ale o tom až někdy příště


Na ukázkovém obrázku mám jednu z prvních zastávek, kterou jsem probrzdil a zastavil až kus za ní, ale naštěstí se to obešlo bez problémů a trestných bodů. Prostě se zadařilo a bylo ještě hůř - ve videu je vidět jedno místo, které jsem projel přespříliš rychle a o cosi škrtl, což mě stálo naštvání všech cestujících:-(



Video je točeno v době, kdy jsem ještě neměl správně zeditovány HOF soubory, takže se mi u linek SB nezobrazuje na předním panelu cíl cesty. Nyní už mi to jde, ale nechtěl jsem kvůli tomu přetáčet toto video...