Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 26. listopadu 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (47.)

Shrnutí jednoho (pracovního) týdne jednoho pracovníka jedné firmy

Kamarádi si neplatí!


Tento pracovní týden byl ve znamení rozbíjejících se věcí, dokončovaných inventur majetku (kde má nalepené inventární číslo služební automobil?) a speciálních telefonátů, na což reagovalo čtvrteční moudro dne.

Ale o tom jsem mluvit nechtěl a ani nechci, neboť bych rád vypíchnul čtvrtek a pátek.

Čtvrtek jsem si totiž vzal dovolenou, neboť jsem měl dělat řidiče, ale nikoliv slečně Daisy, nýbrž I* na vyšetření ve specializovaném pracovišti a protože jsem tušil, že může dojít k pokusu o placení za jízdu a ztracený čas a bůhvíco ještě, tak jsem si vynuloval tachometr. Alespoň myslím, že to tak I* vnímala, ale ve skutečnosti jsem o kilometr dříve plně natankoval a chci si sledovat spotřebu za pomoci kalkulačky a selského rozumu, neboť po různých aférách s automobilkami přestávám věřit tomu, co nám předkládají.

Každopádně jsme vyjeli a přes avizované opravy silnic projeli jako nůž máslem, takže příjezd do malého města před ono pracoviště proběhl v 11 hodin ale ona "poradna" se měla otevřít až ve 12:30. Nu což - tak jsme se šli projít do parku, který I* znala, ale byla docela lezavá zima, takže jsme vešli do budovy a na moje přemlouvání I* nakonec souhlasila, že si už v 11:30 sedneme před "poradnu" a tu hodinu počkáme.

Než se na vedlejší televizi stihla protočit zpravodajská lišta CT24, byla I* pozvána dál.... řeknu to stručně: Ve 12 hodin jsme už byli na odchodu do místní kavárny a po přejezdu do našeho města jsme se zdrželi na obědě, A právě tady došlo k pokusu i vyrovnání, za benzín, můj čas a kdesi cosi. Zdařile jsem to odmítl, protože jak kavárnu tak restauraci platila I* a to co od ní "padlo" na mě zhruba odpovídalo tomu, co jsem projel na benzínu. A nechat si od kamaráda zaplatit za něco, co jsem dělal dobrovolně a rád? To dřív zmrzne peklo!

Sledoval jsem pak ve zpětném zrcátku odjezd I* domů a měl z toho tak trošku výčitky svědomí, protože svým autem odjela až  o větší chvíli později, než stálo nastartování auta...

Říkal jsem si, že jistě nastane čas, kdy naopak I* poveze mě na nějaké vyšetření, z něhož odejdu po čtyřech neschopen řídit a asi se mi to splní velice brzy, protože jsem si v pátek zavolal o výsledky jednoho svého vyšetření. Hm, tak takové výsledky už nevokecám hranice onoho parametru není překročena o desetinky jako minule...

No a pátek? Už od předchozího odpoledne jsem věděl, že nejde naše docházka a že kolega povolal servis, ale tušil jsem že se sám vnutím to zkontrolovat, jinak bych neměl klid, takže jsem o svojí dovolenou zapadl do práce to zkontrolovat. Bohužel měl kolega pravdu, je to na servis. A tak jsem z práce zase odběhl a jal se řešit přístroje našich bývalých kolegyň

No a tenhle zápisek dopisuji doma a nikoliv na sešlosti spolku číslo dvě - po celotýdenním čtení hlášek na facebooku na mě padlo tak trochu znechucení, které se sečetlo s nějakou počínající nemocí a leností, takže jsem si dal pro dnešek zákaz...