Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 7. listopadu 2016

OMSI: Podruhé v tramvaji

Podobně jako před týdnem jsem si opět vzal tramvaj a pokusil se (poprvé v životě) projet linku 301...

Ano, asi takto bych začínal v zápisku z bžezna letošního roku, kdy jsem natočil dvě části tohoto videa, ale pak jej odložil s tím, že si zkusím sehnat nějakou  další tramvaj...


Jenže jsem měl zrovna nějakou tu lenost v sobě, takže jsem naopak dotočil celý začátek na téma, jak se tramvaje nasazují do hry a dojezd na startovní pozici.

Jenže linka 301 a i samotná hra OMSI včetně mého natáčecího programu v sobě obsahovala a obsahuje chyby. které se při natáčení jak původních tak nových částí tohoto videa prostě sešly.

A tak tu a tam je ve videu vidět černočerná tma či prskající  zvuk...  

... každopádně po tomto problému jsem začal shánět novější model či model tramvaje jiné. Nakonec tedy v době tvoření tohoto zápisku už mám nejenom koupený nový model tramvaje, ale taktéž jsem si sehnal model jiný.

 A co víc, dokonce jsem si od minulého příspěvku (OMSI: Poprvé v tramvaji) sehnal opravu i na tento původní model, takže už je docela veselo :-)

Navíc existuje naděje, že ještě budou dokončeny další dva tramvajové modely, takže budu jezdit do alelujá ...