Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 1. dubna 2017

Další plná tramvajová linka v OMSI

Na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti chladem ... jsem si uchodil další tramvajovo-autobusovou mapu s názvem, který nehodlám vyslovovat ani znovu opisovat, protože bych se určitě seknul. Stačilo mi to jen u popisku videa, kdy jsem to ale raději udělal pomocí CTRL+C a CTRL+V

Na náhledu videa jsem si dovolil zacouvat na slepou kolej, abych nepřekážel a pak si vyčkal na přesně určitý čas, od kterého jsem ji začal točit.



Každopádně pokud budu tuto mapu jezdit, budu používat UNITRAM i s tím vědomím, že na první zastávce budou ít cestující trošku problém s nastupováním, jinak se to jezdit dá, už jsem si to i prozkoušel.  A nebude se mi dít to, co říkám ve videu, tedy že cestující se mnou jedou jen jednu zastávku