Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 23. dubna 2017

OMSI: Placený autobus na neplacené mapě

Dnešní video z OMSI bych mohl uvést výčtem svých neúspěchů, protože zatím stále nemám natočenu poslední kombinaci tramvají, tedy "Doppeltraktion NF6D". Původně jsem čekal, že mi ještě přijde annonce na nějakou mapu, nebo že si ji najdu sám. Do vřerejšího dne se tak nestalo a včera se mi natáčení videa dost ostře trhalo, tramvaj se mi ze hry mazala... No prostě nenatočitelné a i proto dneska tramvajové video není. Ale nebojte, ještě mám přichystány dvě linky, jež budu muset natočit s UNI-TRAM tramvají, neboť ta se ukazuje jako model tramvaje, jež je schopen projet skutečně vše..

Tak tedy - dnes tramvajové video nebude....

Avšak kvůli tramvajovým videím jsem si pořídil mapu Hamburk, jenomže také ta se ukazuje býti nenatočitelná. Pro změnu padala celá hra a počítač divže neukazoval "modrou smrt". tedy další nenatočitelný kousek s modelem Hamburkského městského autobusu.

Bylo mi to divné, takže jsem tento konkrétní model autobusu vzal do mapy Lemmental a jal se točit video, které jsem samozřejmě také komentoval, protože kdyby se povedlo, tak bych měl natočené zase něco nového.

A stalo se :-) Ve videu statečně uhýbám několika sanitkám, však se podívejte!



V detailech zpracování je tento model z celé mé sbírky asi nejpropracovanější, byť asi budu dávat přednost modelům třídveřovým, kdy všechny tři dveře ovládám ručně...