Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 4. dubna 2017

Po víkendu....

O právě uplynulém víkendu mohu říct jen to dobré, což ve spojení s tím, že jsem byl po celou dobu na akci spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje, je ještě lepší.

Každopádně odpoledne začalo tím, že jsem vyběhl z práce, naložil kolegu Z* a vyjel s ním na akci výše zmíněného spolku a bylo to. Prahou jsme prolétli bez problémů (jen cestu ku Praze jsme dělali vesničkami, abychom se vyhli zácpě na příjezdu) díky čemuž jsme byli na místě první.

A já už při sjíždění k vodě měl šílený pocit Dejavu, protože jsem z toho místa opět měl sny, a říkal jsem si, že tu jsem přeci poprvé tak proč sakra...? Přeci jsem opět astrálně necestoval? U závory přes cestu, která mě v jednom snu udělala docela slušnou paseku jsem se zastavil a ani moc nechtěl jít dál ale zlomil jsem to. Popošel jsem do areálu, podíval se doprava a bylo vymalováno.

Vpravo totiž byly budovy, v nichž jsem byl ve velmi mladém věku ve škole v přírodě.

Tím pádem bylo jasno, odkdy se ty sny mohly objevovat, jen mě trošku překvapilo zopakování scény v reálu v sobotu. Ale budiž...

V pátek večer, kdy už se přes ucpanou Prahu podařilo projet všem jsme měli představení hry Gurps a kromě kolegy Z* jsem měl sebou ještě dva další kamarády z RVHP a všichni čtyři jsme byli Gamemastery každý pro svou skupinku dětí či dospělých. Užili jsme si to všichni a překvapivě i Z* a dokonce i já, kteří jsme očekávali, že to u menších dětí, kteří tuto hru nehráli ani žadnou jinou podobnou hru, prostě nepůjde. A šlo to a bavili jsme se u toho náramně, i když třeba v mé skupince jsem tu a tam musel připomínat, co už všichni vědí. Ale uístění pokladu si pamatovali přesně a pořád :-)

Cestu zpět nám zpestřila nehoda, která se mohla stát tak pět minut než jsme tam dojeli s Z* , ale stihla nás varovat ta obrovská tabule, co bývá co deset kilometrů nad dálnicí, takže jsme o exit dříve sjeli, ale to už ta kolona z havárky byla málem až u nás. Policie teprve najížděla...

DODATEK: Akce byla skvělá, ale to co se dozvídám o pozadí kolem Z* mě nenaplňuje radostí. Zrovinka mi to vypráví do sluchátek...