Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 26. dubna 2017

OMSI: Průzkum kolejí potřetí! Linka 2 na mapě Schönau

Dnešní video patří k těm, které jsem si připravoval dlouho a pak ještě déle zkoušel natočit v jednom záběru, až jsem nalezl funkční kombinaci, tedy:

Na mapě Schönau jsem natáčení jedné z možností, kudy by linka 2 mohla jezdit, započal za nádražím na konečné Westkreuz, jež je provizorně zobrazována tak, jak zobrazována je, a dojel až na druhou konečnou Langenau

Ta možnost je ale takzvaná "objížďková", protože podle tabulek na nástupištích zastávek je vidno, jak se linka 2 doopravdy stáčí na výhybkách. A vědí to i cestující, takže dělali to, co jsem sice očekával, ale nebyl jsem za to rád...



Pro mě je důležité to, že jsem ve videu dojel až na konec (tedy jedno celé půlkolo jízdi linky 2) a v novějším pokusu jsem už dokázal udělat kolo celé. Ale to jsem si netočil, takže mi budete muset věřit, že o něco novější verze Uni-tramu  dokáže vše projet dokonale...