Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 6. dubna 2017

"Svině!"

Hodně jsem přemýšlel, jestli zde na blogu popsat dění posledních nějakých 7-10 dní, kdy se v mém blízkém okolí (měřeno od mého bydliště) děly věci.

Za asi jasný prvopočátek je možno vzít 30. března, i když je úplně jasné, že určitá věc hnila už dávno a víc jak tři roky.

Tak tedy na skupině RVHP a jejich předchůdkyních (říkejme tomu uskupení "klub") jsme hráli různé hry, mnohé z nich se v klubu hráli v době, kdy jsem nebyl jejím členem, tedy hrálo se scifi, postapo, a několikeré fantasy. V klubu se za ty roky objevily různé páry (opačných pohlaví) , část z nich vstoupila do svazku manželského a nepřekvapivě z toho bylo i nějaké to boží nadělení, tedy zvýšení členů rodiny.

Vždy si tahle nová rodina našla způsob, jak po nějakém tom půlroce po narození dítěte se opět zapojit do klubu (případně se v té době klub zrovna stěhoval a neměl pevné místo, takže se hrálo i po domovech členů skupin), případně za ty roky už děti zestárly tak,  že mohly začít hrán s námi....

Jenže - jedna z rodinek - tohle z nějakého důvodu neudělala, navíc si ze všech her vybrala to postapo, jenomže logicky, když se dohrálo a začalo se hrát něco jiného (Gamemaster postapa měl v té době navíc potíže v práci...) , tak vůbec přestali chodit. Ale jak šel čas, tak chtěli, aby se postapo hrálo a začali být docela otravní.

A tady právě nastává první místo, kde se poprvé rozchází názory:
a) nechodili na sezení RVHP, tak ať si říkají co chtějí, budeme postapo hrát, až se nám bude chtít
b) proč jim nevyhovět?

Ti co byli proti názoru b), říkali, že se tahle rodinka na sezeních chovala určitým nedobrým způsobem a že se s nimi spíše nechtějí setkat. Přesto jsem jednou na FB vyhodil anketu zjišťující, kdo může přijít, že se postapo připravuje, ale oni zrovna nemohli...

No a teď konečně se přiblížila akce jiného spolku, toho, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje, a protože na ni byli pozváni lidi z RVHP, aby odehráli svá dobrodružství bylo jasné že se něco bude hrát. No a protože tam byl i gamemaster postapa, a první apríl byl za dveřmi, vznikla první fotka a k ní hláška: "Hrajeme postapo". Než se nafotila druhá - vysvětlující- fotka, objevil se pod první fotkou nenávistný komentář z té rodiny na téma že je chceme obcházet.

Z toho vznikl první zářez a byl jsem poprvé svině, protože se do mě pustila nejenom tato rodinka, ale i další nečlení RVHP.

V průběhu nového týdne jsem se pokusil stáhnout nějaké své věci které jsem půjčil na 14dnů či měsíc, už po pouhých několika měsících jsem je tedy chtěl zpět. Připadal jsem si jako Ned Flanders ze seriálu Simsonovi, akorát že Nedovi rodina Simpsnů se takhle nenadávala....

A tak se počet "Sviní", kterými jsem, se postupně rozrůstal, a bylo jedno, jestli to byla svině řečená, nebo mnou myšlená, bylo jich v polovině týdne přesně devět, aby pak přibyla i desátá (pracovní) a jedenáctá... Zvlášť, když jsem si nenechal nějaké věci líbit a na FB se zapojil do flamewar.

Ta naše rodinka se momentálně odhlásila ze skupiny na facebooku, kde se domlouvá hra, takže až někdy v druhé polovině května vyhlásíme hru v postapo, oni se to nedozví. Přemýšlím, jestli je na to upozornit, anebo to nechat jinejm, nebo to vůbec nechat náhodě.