Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 28. května 2017

OMSI 2: Bavorsko, devadesátá léta

Je tu opět další neděle a tentokrát malý výlet do minulosti, tedy do devadesátých let kamsi do Bavorska, kde by bývaly mohly jezdit dvě linky a to 8342 a 8343 (přičemž na trojmístné displeje se číslo linky zkracuje na 342 a 343). Mapa se jmenuje Tettau.


Linku 8342 ještě nemám natočenu, ale už mám připravený jednu uloženou jízdu, ze které budeme startovat, Nechávám si ji na plánovanou sérii "Jedna linka z jedné mapy", jíž mám už roztočenou.

Tím, že na této mapě jsou jen dvě linky (byť s mnoha variantami) tak nemám moc šancí natočit něco čerstvého. Což u některých map, kde je jen jedna linka a už jsem ji točil dříve, docela problém, protože ji budu chtít točit znovu, ale budu si muset vymyslet nějaké jiné nastavení a použitý čas...

Ale k lince 8343.
Projel jsem ji (alespoň myslím) v její nejdelší variantě, což vydalo na nějakých 40 minut jízdy mezi vesnicemi a městečky, no a samozřejmě jsem si to užil, protože provoz na těchto silnicích prakticky není, takže jsem si mohl například ve dvanácté minutě troufnout na předjíždění (i když nebylo na úplně ideálním místě, což ve videu vidět je).

Jinak se mi "povedl" nepěkný kousek s tím, že v náhledu videa mám jinou slečnu/paní, než která pak autobus řídí doopravdy.  Což je ale bohužel o tom, že si hra OMSI nepamatuje úplně všechny údaje o uložené hře...


Jedna věc mě ale těší nejvíce - už umím nacpat do youtube záznam své jízdy tak, že je pěkně ostrý, prý v HD kvalitě. Ale k té se přiblížím až v pondělí večer, kdy si zapojím svůj nový monitor a přepnu si širokoúhlé rozlišení, což mi pak dá šanci zaznamenávat hry v širokoúhlém formátu...