Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 27. května 2017

Vnitřní neklid

Nevím proč, nevím jak, ale mám pocit vnitřního neklidu, nebo možná něčeho jiného, co mi vnitřní neklid připomíná.

V okamžiku, kdy 6x za hodinu dorazím k ledničce, otevřu ji, nic si nedám (čti: není tam nic, co jde okamžitě zhltnout),  tak vím, že něco není dobře. Což jsem dělal včera i dnes dopoledne.

Kdybych programoval a dařilo se mi, tak se nedivím, obdobně kdyby se mi dařil střih videí a já se odměňoval za každé dostřihané (momentálně točím videa, kde není moc stříhání, protože jsou to buďto jednolité kousky, kam jen dodávám logo a titulky na začátek a konec, anebo z jednoho záběru vynechávám vadné kousky a dodělávám komentář, navíc jsou všechna videa krátká)

A teď je to tu zas, na RVHP se nejsem schopen soustředit na konkrétní hru kterou hrajeme. I když zde to má asi trošku jiný důvod, hraju totiž vojáka, který poslouchá rozkazy, ale to musí nějaké přijít. Což znamená, že když žádné nepřicházely, tak jsem se ale ani nezapojil do diskuze, jakoby mnou slova proplouvala...

Takže co s tím?

Už mnohokrát předtím jsem si říkal - až se mi to stane doma, tak prostě musím jít a zalehnout, jiný způsob na zastavení mého nutkání mě totiž nenapadl, respektive napadl, ale nejsou tak účinné jako ten spánek. Prostě se jen natáhnout třeba na hodinku či dvě (tak jak si tělo řekne) a nic nedělat...

UPDATE neděle 28.5.2017 - 17:00

Je to neuvěřitelné, ale výše popsaná metoda je účinná, protože teď v neděli odpoledne jsem byl konečně schopen udělat jisté práce, které jsem tak trošku odkládal a dostříhal jsem další videa do mých sérií, prostě paráda. Jen mi jich ještě pěkných pár zbývá,...