Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 14. května 2017

OMSI: Linka 63 a pofňukávání

Dnešní linka č. 63 patří mezi ty, které jsou:

  • Dlouhé
  • Poklidné
Je tedy pro mě nasnadě tuto linku projíždět tehdy, když potřebuji svému psyché odlehčit a trošku se zklidnit.

Tuhle linku jezdím od nejprvnějšího možného začátku v pět hodin ráno a za ty dva roky jsem se projezdil až do večerních jízd. A protože jsem žádnou večerní linku už dlouho netočil, tak byl nejvyšší čas.

Konkrétně na mapě Štětína to udělá docela slušnou tmu, protože pouliční osvětlení tady není úplně dokonalé, ale o to víc to dává šanci vyniknout řidičskému mistrovství. I když v mém případě.

Každopádně zhruba v polovině videa pronáším pár vět týkající se mé momentální reálné situace, co se mi děje. Prostě fňukám. Než ale nastal čas na zveřejnění tohoto videa, uzrálo ve mě přesvědčení, že toto dělat vícekrát nebudu. Maximálně na začátku či konci videa se omluvím, že celá jízda stála či bude stát za .... protože nejsem u natáčení v pohodě. 




Malér je v tom, že už nejsem v pořádku už skoro 30 dnů. Videí se to snad skoro nedotklo, mimo jiné i proto, že jsem prakticky žádné netočil.