Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 3. května 2017

OMSI: Harry Potter v Ústí nad Labem!

Tak jsem poprvé točil video na přání, neboť jsem se prokecl, že se v Ústí objevují létající auta a já díky tomu získal "zápočet" autohavárie, neboť mi to auto přistálo na střechu....

Ale ve videu jedu ve směru opačném, což ale neznamená, že létající auto se neobjeví, objeví. A pokud si ho napoprvé nevšimnete, nevadí. Poprvé jsem ve videu použil možnost Znovupřehrání (anglicky REPLAY v čechách se vžil výraz Opakovačka) , jíž jsem spustil okamžitě při nahrávání videa, ale protože mi to nešlo moc dobře, tak to ve videu vypadá trošku zvláštně. Ale pro případný přímý přenos je to dostačující. Pro výsledné video jsem ten replay ještě zdůraznil větším zpomalením, než jak jsem to měl původně v záznamu...



Ale myslím si, že to dokážu zlomit a v příštím videu to bude vypadat mnohem lépe a Replay budu moci spouštět rychleji.  I když pokud to budu honit přes stříhací soft, tak to bude vypadat mnohem lépe než nyní a i těch efektů může být v opakování báce.

Každopádně uvidíme, jak to půjde dál a jak často tuto opakovačku použiju.