Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 2. května 2017

Rychlé zhodnocení víkendu

Je to zajímavé, ale v mnohých minulých letech mi víkend na S* přinášel mnohá zklidnění a čas na psaní příspěvků ale hlavně čas na srovnání myšlenek...

I tentokrát se v mnoha směrech víkend na S* povedl, což s povděkem kvituji, protože zklidnění a srovnání myšlenek jsem skutečně potřeboval a něco takového podobného potřeboval i kolega Z*.

Už při jízdě tam mi připadal znavený a pospával v autobuse, aby hned v sobotu už měl mužskou smrtelnou nemoc na sedm (=rýmička) a byla tedy opravdu jako trám, takže vzhledem k počasí a dešti, který chvílemi padalvelmi usilovně, bylo jasné že výlet s vyšetřováním odpadne. Takže jsme stihli přesně dvě práce - stáhnout větve z lesa a naštěpkovat je, což je absolutní fyzické minimum, který jsem přes víkend kdy na S* dělal.

Pro kamarádku jsem ale dělal portál na vaření, což bylo poměrně jednoduché, avšak naučení práce administrátora bylo poněkud složitější... Ale od doby,co jsem se naučil trpělivosti, to vlastně ani složité nebylo. :-)

To až dnes ráno to bylo složité, protože jsem naspal asi tak 30 minut, celé tělo mě bolelo, takže se celý den léčím, vedlo to dokonce i k odvolání kafárny. Snad poprvé jsem to podivné počasí, které panuje, odnesl náznakem chřipky, což bohužel mělo ua následek i dnešní zrušení kafárny a padne za vlast i čtvrteční výlet. Ale dokopalo mě to k darování krve na vědecké účely, ve čtvrtek odpoledne se dozvím ortel...

Jen ten spánek byl takový podivný už na S*, a to už minimálně podruhé. Škoda, že jsem si nepoznačil, co mě minule trápilo...

A tak tedy víkend dostává 80% kladných bodů :-)