Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. srpna 2017

Chybějící slova ....

Prohlížím si blog a email, a zjišťuji, že mi všude možně chybí slova.

1) Tábor spolku...
Tábor spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje, skončil. Na jednu stranu musím říct "Hurá", protože co se dělo jste mohli číst v celkem šesti příspěvcích a ten nejhorší byl ten poslední - šestý: A právě tento šestý (Tábor spolku 6.) má pokračování. Té holčině, kterou podezříváme ze šikanování, se ztratil mobil. Nebo jí byl ztracen. Nebo ho ztratila úmyslně.

Variantě že jí byl ztracen jsem věřil nejvíce, prostě se jí někdo ze šikanovaných dětí pomstil, ale tato víra padla v den odjezdu, kdy se tatínek té holčiny ihned po příjezdu zeptal, jestli se ten mobil našel. Jak se jen mohl dozvědět, že mobil chybí?

2) Cesta domů.
Týden se odhodlávám popsat svoji cestu domů a i teď se mi do toho nechce. Jak je prostě člověk unavený z tábora a dálnice je až přespříliš rovná, tak u mě došlo k mikrospánku. Dokodrcal jsem se opatrně na nejbližší benzinku a nechal si udělat pořádného turka a zbytek cesty už dojel v pohodě, ale...

To varování mi ale leží v hlavě,  protože se problém může zopakovat. Co proti tomu dělat? Pasivně proti tomu bojovat nechci, to by totiž znamenalo vůbec nejezdit....

3) Zažraní kamarádi
Včera mě trápila ignorace od kamarádů, kteří hráli jistou počítačovou hru na přežití až tak zažraně, že vůbec nevnímali, že na ně mluvím. Jsou chvíle, kdy jim toto žeru, ale zrovna včera mi přišlo, že mě odignorovali. O to víc mě to bolí

4) Odmítání pomoci
A tohle je asi to nejhorší, co jsem (si) provedl, protože jsem mohl mít hezké odpoledne bez počítačů, ale protože mi hrozilo, že budu mluvit více já, než protistrana. A jak jsem unaven (o čemž svědčí výše zmíněné body, kdy už z únavy "vidím bubáky" i tam kde nejsou), tak se do mě dala lenost. Lenost s únavou je pro mě asi nejhorší kombinace....

A přitom jedna část mého já ještě v sobotu odpoledne připravovala, že někam v neděli vyjde a nechala si vyprat a pak si i sbalila cestovní deku. Dnes dopoledne pak odmítla nabízený výlet s tím, že někam půjde sama. Do ticha. Můžete hádat, jak to dopadne.

UPDATE 22:20 - nikam se nešlo. O to víc mě to štve. Byla to opravdu lenost?