Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 19. srpna 2017

OMSI2: Malé opomenutí v linii zveřejňování

Nevím, co jsem dělal, ale nedělní video, to z předchozího týdne, díky mé chybě  vůbec nevyšlo, tak to rychle napravuji a zítřejší videjko posunu do pondělí, ať nevychází dvě videa hned za sebou...

Ale k dnešku:

Video z linky 126 můžeme zařadit do série "Změny na Grundorfu", ale také do série "Čeští dopravci", protože jsem si vzal dlouhou Karosu s polepem Pražského dopravního podniku.



Video v sobě má několik chyb. Občas nesmyslně blekotám - byť se prakticky hned opravuji, ale v jednom místě by do mě naráz vrazili dvě auta, každé z jedné strany. To je pro mě poněkud ošlivé, protože minimálně jedno z těch aut - to co jelo zprava - vůbec neviděl. Prostě mi odešla pozornost :-( Nemluvě o dodatečném zpanikaření po jednom odbočení.

Resumé: Ani v simulátoru není vhodné jezdit unavený či ospalý...