Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 4. srpna 2017

Tábor spolku.... (3.)

Zdravím své čtenářstvo,

pokusím se mírně pokračovat v započatém trendu a snad z toho všechno vznikne :-)

A tak musím chca nechca začít pánem z klobouku pánem s kloboukem. Od rozhodnutí, že teda dodatečně nevyhodnotí turnaje A,B,C ale D ani omylem otočil názor celkem čtyřikrát. Tedy co vím já. Takže jsem jak laňka obíhal všechny vedoucí kteří by snad viděli jakoukoliv akcičku a našel tři vyhodnotitelné herní partie. Někdo mě pánovi s kloboukem musel prásknout, nebo mě viděl sám, každopádně před nástupem ke mě přišel a řekl mi jednu partii z D, kterou mu kdosi doporučil (mě taky) Tak jsem mu na papíře ukázal napsané další tři a u jedné jsem mu odvyprávěl celou historii.

Takže si to pán s kloboukem vyhlásil jako "napodobeninu sportu", který děti hrají. A nikdo mu neřekl ani Ň.

Pak přeskočím k dnešku, protože jsem dnes zaspal a je to tím, že jsem včera upadl na postel, zalehl si tím mobil a usnul. Zvonil li mobil - nebyl slyšet. Seknul jsem se tím jen o 15 minut, ale kafe stydlo.. Stávám v šest a plním funkci lampáře. Poté dělám Budíka a o pět minut Hlasivky, v obém případě na děti aby se vzbudily a šli na rozcvičku. Poté ještě Hlasivky na snídani, načež následuje funkce Střihače videí. Odpoledne dělám třetího rozhodčího u fotbalu (zaskakuji když zdravotník dělá ošetřovatele a ne rozhodčího), jinak mám funkci kameramana. Mezitím se jednou jde do bazénu (dnes až po prvních sportech), takže nastupuje má funkce Plavčíka a následně bazénového technika (toto na střídačku s kolegou, dnes to vyšlo na já ZAP on VYP)

Večer nastupuje opět Lampář, dnes navíc Elektrikář (včera touhle dobou Vrba) a na závěr moje celoroční práce, tedy nakrmit Web(-y), Facebookovské stránky. Jo a ještě jsem zapomněl na Budíka naruby, tedy na vyhlášení večerky

Chodím spát po 22:30

Čili po celý den dělám: Rosničku, Budíka/Hlasivky, Plavčíka, Bazénového technika, Kameramana, Střihače a Rozhodčího, Lampáře, Elektrikáře a Vrbu..O Šéfredaktorovi/Webmasteruvi nemluvě

PS: Kolega mi kouká přes rameno a navrhuje ještě Koordinátor sportů. Musím ovšem poctivě dodat, že jen na place, protože skutečný Koordinátor píská Ringo...