Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 1. dubna 2018

April fouls 2018

Letos vyšel apríl nejenom na velikonoční svátky, čímž mi rodinný oběd odebral čas dopoledne, no a když mi plánovaná akce odebrala i odpoledne, tak nějak toho času na hledání letošních aprílových vtípků po internetu bylo málo.

Ale i tak mám pocit, že vtipů ubylo, mimo jiné i proto, že se snad tentokrát nepředháněly ani divize Googlu. Zde jsem totiž (nejen já) dokázal najít jen novou hru na Google mapách a to "kde je Wally?" (respektive v české verzi "Kde je Waldík?"




















Já ho měl a jeho přátele schované v Andách :-)

Vlastní kroptoměnu zaváděl kdekdo, dokonce i Česká republika: Investice do budoucnosti, dušují se politici. Česko má vlastní kryptoměnu

Pražská MHD pobavila, chce obsloužit celou republiku včetně Brna, hlásá titulek na Idnesu, avšak je to spíš vtípek PID, řekl bych...

Síťový router sloužící jako polštářek? Inu proč ne :-) Turris Cloud: hebký router pro každého síťového administrátora


A na závěr přidám jeden vtípek, který představili "Vláčkaři CZ". Mládenci si všimli novinky v připravovaných jízdních řádech a to vlaku "Vídeň - Jeseník" a tak ho okamžitě (respektive jeho část) nasimulovali v train simulátoru.